Steun Amigos

U kunt Stichting Amigos op verschillende manieren ondersteunen:

Amigos-donateur worden
In Nederland is Stichting Amigos actief bezig met het zoeken naar donateurs om alle activiteiten van de centra die wij ondersteunen voort te zetten.

Word nu donateur van Stichting Amigos!
U helpt daarmee kinderen en volwassenen in Bolivia en Argentinië die het veel slechter getroffen hebben dan wij hier in Nederland. Verder kunt u direct steunen via een kleine stichting welke doorzichtig is en waarvan het contact met de donateurs persoonlijk is.

U kunt ons helpen door donateur te worden. Dat kan op verschillende manieren:
- Eenmalige giften ter algemene ondersteuning
- Giften voor een vooraf bepaald project
- Donateur voor 5, 10, 25 of 50 euro per maand, kwartaal of jaar. Dat kan via de machtigingskaart of via een automatische machtiging ingesteld via uw eigen bank.

Onze voorkeur gaat uit naar structurele steun (maandelijks/ieder kwartaal of jaarlijks) omdat wij, maar vooral de projecten, zo verzekerd zijn van structurele inkomsten. Wij zijn blij met iedere bijdrage!

Bij zowel een eenmalige gift als structureel geven kan het zijn dat u belastingvoordeel heeft. De verschillende mogelijkheden van schenken met fiscaal voordeel hebben wij hier voor u op een rij gezet.

Amigos-Sponsor worden
Bent u met uw bedrijf op zoek naar een geschikt doel om te sponsoren? Denk dan eens aan Stichting Amigos.Wilt u Stichting Amigos ondersteunen?