Sponsoring is een
samenwerkingsverband tussen twee of meer partijen welke gericht
is op wederzijdse bevoordeling. Beide partijen willen dus graag
een ‘"win-win" situatie te creëren. De sponsor
geeft geld, goederen of diensten in ruil voor publiciteit en/of
omzetvergroting.
De reden hiervoor kan puur zakelijk zijn, zoals
het verbeteren van het imago of het vergroten van de naamsbekendheid,
maar kan ook sociaal zijn, zoals betrokkenheid bij een bepaald doel,
het uitdragen van maatschappelijke betrokkenheid of het stimuleren
van de medewerkers.
Sponsoring is zowel vanuit de optiek van marketingcommunicatie
en public relations gezien een communicatie-instrument bij uitstek
en kan voor uw bedrijf zeer interessant zijn.
Bent u met uw bedrijf op zoek naar een geschikt
doel om te sponsoren? Denk dan eens aan Stichting Amigos. Er zijn
verschillende prestaties en tegenprestaties te bedenken en als u
interesse hebt gaan wij daarover graag met u in gesprek. Benieuwd
naar de mogelijkheden? Bel dan: 071-580 23 78 of mail
ons.
|