WELKOM OP DE WEBSITE VAN STICHTING AMIGOS!

Stichting Amigos zet zich in voor lokale initiatieven waarin de kansarme mens, voornamelijk het kind, centraal staat. Wij richten ons op de ontwikkeling van arme gebieden door ondersteuning in primaire levensbehoeften, educatie en medische benodigdheden. Tevens zijn er middelen beschikbaar om, na zorgvuldige overweging, aanvragen van direct bekenden te honoreren. Een belangrijke voorwaarde hierbij is dat zij nauw betrokken zijn bij het project maar ook dat zij weten waaraan het geld besteed wordt en ons goed op de hoogte houden.

Nieuwsbrief December 2022

Op www.stompwijk.nl (via instellingen, stichtingen, Amigos) verschijnt regelmatig nieuws over de activiteiten die Stichting Amigos organiseert om geld op te halen.

Stichting Amigos plaatst zijn actuele gebeutenissen vaak op Facebook. Word lid en vriend van Stichting Amigos: